Service aftale er forebyggende vedligeholdelse af alle slags produkter.
Fordelen ved at tegne en service aftale på et nyt produkt er, at vi inden garantien udløber og efter aftale med kunden kommer og efterser produktet og evt. reparation kan laves på garantien.
Efterfølgende kommer vi en eller to gange årligt alt efter kundens ønske/behov for at forebygge større reparationer og tilse produktet.
Service aftale udføres som en fast pris og kunden bliver registreret som en A kunde i vores system. Det vil sige, at vi forsøger at servicere kunden den samme dag eller inden for 24 timer. Kunden får samtidig fordel hvis der skulle opstå problemer efter lukketid og der gøres brug af vagt.
Såfremt vi konstaterer defekte/slidte dele på produkterne, vil vi informere herom og give tilbud på udfærdigelse af dette.
Er I som kunde interesseret i at indgå en skræddersyet aftale over Jeres produkter, er I velkommen til at kontakte os direkte eller ved at downloade formularen nederst og fremsende denne på fax eller mail.
Når vi modtager formularen i udfyldt stand vil vi kontakte jer for at lave et tilbud over de produkter som i ønsker at vi skal servicere.